2015. július 15.

Közlemény

Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy sokan mintha csak divatból kérnének villámvéleményt. Megírom, elküldöm, és jó, ha válaszolnak rá, de aztán minden megy ugyanúgy tovább a maga útján. Nem várom el, hogy minden szavamat szentnek minősítsék, de amikor több órát foglalkozok valamivel, fájó azt látni, hogy egyetlen aprócska (mellesleg értelmes) tanácsot sem fogad el az illető.
Tudom, ez most gorombán fog hangzani, de nem szeretnék feleslegesen dolgozni, így arra jutottam, hogy egy aprócska változtatást fogok eszközölni a villámvélemény rendelésénél. Továbbra is bárki ugyanúgy kérhet, azonban csak e-mailben, és mellékelnie kell nekem egy kis írást. Öt-hat mondat, nem kell túlzásba vinni, de ezzel azt mérném, mennyire veszi komolyan az illető a rendelést. Remélem, hogy aki szán rá pár percet, az az általam leírtak átgondolására is fordít majd időt. Persze ez nem garancia semmire, de hát próbálkozik az ember, senki sem szeret a vakvilágba írogatni.

Szóval, mit is tartalmazzon a levél?
  • Miért kérsz elsősorban véleményt?
  • Miért itt a Firerose-on, miért pont tőlem kéred?
  • Hajlandó vagy-e átgondolni a tanácsokat, amiket adok?
  • Változtatnál-e a blogod tartalmán, ha értelmesnek találod a tanácsaimat?
  • Változtatnál-e a blogod kinézetén, ha értelmesnek találod a tanácsaimat?


    Ismétlem, nem kell kisregényt írni (persze ha szeretnétek, semmi gond, én szívesen veszem), öt-hat mondat bőven elég nekem, ennyiből nagyjából ki tudom szűrni, ami érdekel. A lényeg tehát az, hogy a villámvélemény megrendelése csak akkor lesz érvényes, ha elküldtétek nekem ezt a pár sort e-mailben (valamint természetesen a blog linkjét, mint eddig is). Ezentúl tehát chaten NEM lehet rendelni. Módosítottam a rendelésnél is, hogy ne legyen belőle félreértés, szóval innentől én így fogok működni :)

    Köszönöm a megértést! :)
    ZSÓFI

    4 megjegyzés:

    1. Szia, egy kérdés: Ha én már e bejegyzés előtt kértem a chatban villámvéleményt, akkor megkapom, vagy írnom kell nekem is egy emailt?

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia!
        Nem, mivel te még az előző rendszer szerint rendeltél, neked nem kell írnod :) Természetesen nagyon szívesen fogadnám tőled is, szóval írj, ha van hozzá kedved, de fogalmazzunk akkor úgy, hogy nem vagy rá kötelezve :)

        Törlés
      2. Rendben, köszönöm a választ!

        Törlés